tiistai 21. marraskuuta 2017

Heedbär JA koomikot ja parodiabiisi

http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201711212200548228_vd.shtml

Sanon tämän maailman ehkä (ihan oikeasti) PARHAANA ex tempore "pilabiisien" suoltajana, en tosin ole ääneen sitä tehnyt sittemmin lapsuuden mutta Kristus !! Vittu että minä olen yliveto kaikessa riimittelyssä ja rimmaamisessa ja sen sellaisessa, esim juurikin näiden pilaversiobiisien "keksimisessä".
Ei niitä LAHJAKKAAN tarvi KEKSIÄ; ne vain tulee. Automaattisesti. Niin siis piti sanoa että; melko vitun tylsänpulskeaa kurjuutta tuokin.

Ja näköjään huuliharppua on niin helppo soittaa että jopa Heedberikin pystyy siihen. Mutta häärihän Amerikan "Presidenttinäkin" pelkkä neekeri. Joten....?.... jou..

Vittu että minulla alkaa tällaista soopaa kuullessani syyhytä jonkinlainen tarve näyttää teille miten tuokin oikeasti tehtäisiin, mutta olen vannoutunut jäämään elämästä pois, joten jääköön. Mutta USKOKAA että minulla on KAIKKI se kyky mikä Virallisesta Maailmasta puuttuu. Eikä maailma ole MITÄÄN mitä luulette.

Saatte pitää minua minä haluatte, mutta sanani on tosia.

Eniwei, uosta MINÄ näin ainakin sen että Sami Hedberg todennäköisesti viihtyisi kaikkein parhaiten juurikin TUOSSA hommassa, eli ääninäyttelijänä tai jonain ÄÄNIpuolen tyyppinä.
Ja aatelkaa jos / kun se vielä itse hoksaisi tään joskus !! Ai Kristus mikä ihana ihana ilta SE olisi !!
Miten virvoittavaa.

Ja vaikka en tykkää yleensä antaa MITÄÄN ilmaiseksi ja anonyymihkönä, niin tämä on NIIN ILMISELVÄ että kissakin tämän hoksaisi, ja kertoo paljon noiden vitun "koomikoiden" lahjattomuudesta että päästivät NÄIN HELPON jutun ohitseen ja ottivat tuon PASKAN version toteuttaakseen; miksi sanoa "työnnän sormet Sandraan" kun VOISI olla HAUSKA ja sanoa että "työnnän sormet sontaan" ?!?!?

Ai miin; ei se TUOSTA ainakaan enää HELPOMMAKSI tule !!!! Valita jotakin hauskaa !!!!

Ja jo SE meni ihan täysin yli hilseen, ja rasvan Heedbärin keississä.

Myönnettäköön että, juu, kalju osaa pysyä "kompissa". Rytmissä. Se osaa RUMMUTTAA !

Kannattaisi harkita ehkä pysymistä RUMMUTUKSEN parissa !?!?
En tiä...tai menkää johonkin komedialavoille, kyllä joku maksaa.





P.s Älkää vaan hei, ihan oikeesti, luulko että nuo on niitä Oikeasti Hauskoja Ihmisiä. Älkää ajatelko noita tuollaisia "koomikoina".




Kiitti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti