lauantai 11. helmikuuta 2017

Sukupolvet ja Kuolema




Minä luulen että alan ymmärtää ns Sukupolvi Xää.

Omalleni näyttää käyvän täsmälleen samoin.

SE on yksi asia mikä tässä Nykyajassa niin risoo, kaiken "Politiikan" AIHEUTTAMAN kaaoksen ja "Anarkian" ja ongelmien lisäksi siis, että nykyaika on se ensimmäinen....ehkä suomessa IKINÄ, tai ainakin "miesmuistiin", kun nuoret ja/tai lapset on saaneet oman aikansa.
Nämä nykyiset saa olla ...jotakin. Jotain mitä me emme ikinä saaneet.

En nyt halua mitään liian hyvää ja tehokasta tähän Blogiin antaa, mutta sanonpahan vain että; tämä on kurjaa ja sekä hyvää, että haikeaa.

Me saamme vain katsella kuinka kaikki se mitä LUULIMME saavamme, meneekin nyt ohi ja jollekin muulle. Ja mikä kaikkein pöyristyttävintä, on se että sitä ANNETAAN, ihan piruuttaan, meidän ohi maahanotetuille lemmikeille ja tänne tunkeneille ulkomaalaisille yms.
Se on itseasiassa PyhäinHäväistys. Eikä se, tiedoksi "Poliitikot" ja Media ja muut paskapäät, kiinnosta luullakseni minun sukupolvessani ketään muutakaan saati sitten MINUA että te ette mahdollisesti KÄSITÄ tätä tai osaa samaistua siihen, mutta PERIAATTEESSA   MINÄ   voisin varmaankin itse RÄJÄHTÄÄ jossain vitun "moskeijassa" jos sille päälle sattuisin.
Räjähtäisittenkö TE "Monikulttuurinne™" yms puolesta ?!
Voitteko sanoa sen olevan Pyhää !?
TUNTUUKO se todella jossakin ? Jotenkin ?!

Mikä teihin on oikein mennyt ?!?!

Teiltä on lähtenyt lanka käsistänne Vanhat Sukupolvet.


\/\/\/\/\/


Suomesta ja kulttuurista ja myös musiikista ym, on kadonnut SYVYYS. Ja oikea TUNNE.
Kaikki on liian pirteää ja positiivista ja pinnallista ja "hyvää" ja sen sellaista. Ehkä se on hyväkin, en tiedä, mutta MINÄ en osaa enää suhtautua siihen, se on kai jokin Sukupolvien välinen kuilu ja juttu.
Mutta se lienee suomessa myös kaivoon kannettua vettä.............. ..uumoilen tämän palaavan tavalla tai toisella, ainakin jonkin verran kurjemmaksi. Sellaiseki kuin mitä Oikea "Suomi" on !! Eikä tämä ole mitään sarkasmia.
Mikä ihme olisi "Positiivinen Suomi" !?!?!? Mikä SE on !?!?

En minä ainakaan SELLAISEEN syntynyt.

Nykynuoret laulaa tukkansa värjäämisestä herran tähden !

Nykyään saa KAUPASTA kaikkea sellaista mitä ei minun nuoruudessani voinut oikein edes KUVITELLA, saati sitten saada mistään. Postimyynnistäkään tai mistään. Nyt sitä on suurinpiirtein sittarinkin hyllyissä.
Vittu tätä VITUN MAAILMAA !!


\/\/\/\/\/

Ajatelkaa että Ennen Vanhaan on pitänyt tehdä .....luoja ties MITÄ, päästäkseen esim "kuuluisaksi" tai saadakseen vain MENESTYSTÄ jollakin alalla, tai ns "nostetta", kun taas nykyään voi yksinkertaisesti ladata itsensä Juutuubiin ja lähteä Haliwuudiin !
H O L L Y W O O D I I N herran tähden ! (Ja kyllä, viittaan nyt Saaraan.)

Ennen sille naurettiin (esim...minulle!) jos sanoi että lähtisi joskus sinne, jostakin syystä, mutta vitun paskapäät entäs NYT ?!?!?
MITENKÄ    NYT  ON ?!?!?!
Vitun tyhmät ja visiottomat perkeleen lantapäät.

Tuo on yksi asia mikä erottaa, btw, suomlannin juntit ja anglot; Angloilla ON uskoa. Härkäpäistä ja LUJAA tahdonvoimaa ja USKOA, ketä kiinnostaa MIHIN, sillä ei ole väliä, visioon kuin visioon. Niillä on niin paljon sitä, että ne aikanaan LÄHTI kotoaan toiselle puolelle PLANEETTAA ja nyt siellä on Amerikka, ja Amerikka kävi ilmeisesti aikanaan jopa kuussa !!
Missä TE olette käyneet ?!?! Vitun idiootit känniläiset ?!
Kristus !


\/\/\/\/\/





Tämä kirjoituksen "inspiroi" lopultakin se, vaikka tätä on pitänyt muutenkin jo kauan tuoda esiin, että KYLLÄ; se eräs haapeasti tuntemani tyttö, jota feisbuukista kävin vakoilemassa, ilmeisesti todellakin ON kuollut ! Vittu.

Minua KUVOTTAA ajatella että hänen kaltaisensa ja näköisensä (USKOKAA kun sanon, että se oli yksi niitä "niitä kasvoja" one in a million! Kun MINÄ sanon niin, se tarkoittaa sen olevan niin) sijaan..... näen kaduilla ja Guuklen mäpsissä ja missä lie, sekalaisia arabialaisia rättejä ja lumppumyttyjä, raahustamassa ympäriinsä, ja kälättäviä laumoja ääliöitä luoja ties mistä vitun somaliasta.

Niitä kävelee nyt siellä missä minä ja Hän, ennen olemme kävelleet, lapsina.


Laiffi veti meistä kylmästi ohi ! Monessakin mielessä.



Tuska saa toiset "avautumaan koko Maailmalle" - minut se saa näkemään entistäkin selvemmin ja syvemmin. Enkä minä tykkää näkemästäni.



♫  "Miks meillä kaikki kaunis tahtoo kuolta?..." ♩




No....se meni sinne sitten.
Tilalla on nyt muslimeita.


Minä INHOAN teitä "Monikultturistit™" ja Tawja Pewkeween Hawonen ja muut vitun kommariläskipäät neanderthaalit.

Vittu KUOLKAA TE !





Kaikki paska ja kaikki alhainen jää aina henkiin, ja elää PITKÄÄN !



AJATELKAA hetkenkin aikaa tätä kaikkea joskus.
Nyt kun näitte sen syntyvyyslaskelmankin vielä. Tämä tilanne on TOSI, vaikka sitä ei sekalaiset ja sekopäiset lapsenmieliset Vasurit esim, saata kai käsittää TODEKSI, mutta totta se ON.
Joka sana.






Eniwei... (keksin tähän liian hyvän lauseen josta voisi tulla ihan Oikea Sitaatti, joten poistin sen, kuten teen aina jos saan Blogiin aikaan jotain Aidosti Laadukasta ja hyvää) ........nykyaika....nykynuoret....minä ja minun Sukupolveni ja Sukupolvi X....


Jaa.....



................................


No, joka tapauksessa. Kun tässä näin haikeana olen niin ei näin klisheinenkään ele ihan täääysin epäasiallinen ole, joten ...."beibe" (jota en koskaan saanut) jota en oikeasti edes tuntenut fa Christs sakes(!!); tässä on sinne johonkin, tämä... (en muutakaan oikein keksinyt / löytänyt ja tämähän on lähes täydellinen!)





(Kai tässä pitäisi olla 2 sormea pystyssä kuten vitoskaudella Vain Elämää. Kuolleiden Muistolle.)




Kaija Koo - Minä Muistan Sinut












Meitä on nyt (taas) 1 vähemmän. (Ja kyllä, se oli myös yksi "Meistä" [myös Sukupolvi mielessä]).




















MINÄ olisin pitänyt sen elossa.


Ei tämä kenellekkään edes kuulu, mutta ....wtf ever.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti