torstai 10. marraskuuta 2016

"Tarronto" taas / vielä

Ja viiiieelä yksi video tältä Afrikaanssitytöltä.

Siinä on kuultavaa joka vitun Vasurille ja maansa tuhoajalle ja kommunistiselle ääliölle. On suorastaan voimauttavaa, vavisuttavaa, kuulla ja nähdä tuollanen suuren maailman, elokuvistakin tuttu, Valkoinen, puhumassa nekruista niinkuin niistä tulee puhua; ihan vain sellaisenaan, mitä ne ON. Vaikkei hän toki MAINITSE suoraan että kyse on eksklusiivisesti NEEKERIEN aiheuttamasta totaalikaaoksesta, mutta jollet ole ihan idiootti tai halua leikkiä tyhmää tai pysyä sellaisena, tiedät tämän kyllä itsekkin.


Ja tuo sanoo yhdessä videossaan sanan NIGGER tuosta vain ! Nou problem ! :) hahahahahaa ihanaa ! Ihan totaalisen mahtavaa !
Ja siinä kiroiluvideossaan se kutsuu nekrua nekruksi sillä omalla Afrikaans-kielelläänkin, oliko se jokin "mer" tai "muir" tai jotain. Kyseinen kirosana / käsite, taisi olla "neekerihuora" tai "huoranekrutar" tai jokin "vittupääneekeri" tjns.




Missä oli TUO tyttö kun olin nuori !!!? Tuon sijaan olen joutunut vain sietämään näitä älykääpiöitä idiootteja ja kollektiivisia tunkkaisia juoponsiittämiä ääliöjätkiä ja muita koviskakaroita, joilla ei ole pyörinyt MITÄÄN päässään. Ei MITÄÄN muuta kuin "kalja, pillu, armeija, ja ehkä lätkä" ja tietysti miten aiheuttaa mahdollisimman paljon tuskaa kaikille itseään älykkäämmille. TUO^ tuntuu enemmän MINUN jengiläiseltäni kuin te !!

Minä siis todella OLEN, Aito Valkoinen / Oikea Europidi. EN mikään lantapäinen vitun Finuiittijuntti.

VITTU.


TUON te LUULITTE kai jotenkin "tuhoavan" tai jotain, tämä Pyhä Pikku Suomenne, jos tuollanen, hyvä ihminen, saa jotenkin vain ..ninQ olla rauhassa ja tällee. Ja elää ja toteutua tai jotain. Eikä sitä lytätä kaikin mahdollisin keinoin ja haukuta milloin homoksi ja milloin tyhmäksi ja milloin mielipuoleksi yms, hänen ollessaan KOKO AJAN se joka on TÄYSIN OIKEASSA ja Parempi Osapuoli.


Mutta suomlantilaiset; minä OLEN teitä parempi. Asia on hyvin yksinkertainen ! Eikä siinä ole mitään sönkötettävää tai kiisteltävää. Hyväksykää se ja hyödymme KAIKKI, iroonista kyllä ! Tai kiukutelkaa iäti sitä vastaan, ja minä tuhoudun ja KUKAAN ei ainakaan hyödy !
Sellaista elämä on.

C´est la vie.



Mutta eniwei; hienoa Afrikatar / mikä vittu lie.....Hollannitar.

Jäin ihan täysin koukkuun näihin videoihin, ja olen kohta katsonutkin ne jo kaikki.
Tulee siis hetki jolloin ei ole enää uutta katsottavaa.




Järkkyä !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti