sunnuntai 22. toukokuuta 2016

Keno & Veikkaus yms

On luultavasti huijausta.

Se on jonkinlainen huijaus, siitä olen VARMA !!

Olen nimittäin, ensinnäkin, huomannut tietynlaisen kaavion tai toistuvan kuvion, jota seuraamalla voittaa todella todella usein jonkin pienen summan rahaa, mutta olen aikanani voittanut myös vähän suuremman summan. Ja sittemmin, voisin vaikka vannoa(!!), että se SAATANAN vitun kusipää Kenokone on kääntynyt minua vastaan.
....Tietoisesti !!

Se on tullut hoksanneeksi, että MINÄ olen hoksannut. Ja se on alkanut tarkoin väistelemään valitsemiani numeroita, entistä ENEMMÄN.
Tokihan se on kai siten ohjelmoitukin, että se nimenomaan puuuuujottelee, oikein puuuuujottelee, ovelasti niiden ihmisten, epätoivoisesti, valitsemien numeroiden ohi ja lomassa, mutta voisin vaikka vannoa sen vain tarkentuneen viimeaikoina.

Kenosta on yhä enenevissä määrin vaikeaa voittaa enää edes omaansa takaisin !

Haistakaa Veikkaus paska !

Te huijaatte jo muutoinkin köyhiltä ihmisiltä viimeisetkin lantit pois.

Vitun Keno saatana !

Ja Lotto samoin !
Ja €urojackpot !!

Vittu saatana !! Antakaa rahani takaisin !

Tai arpokaa ne saatanan numerot FYYSISESTI ja KÄSIN !!
Minä vitut luotan niihin teidän tietsikkoihinne !





Kaikki tuollainen ^^  on valheellista mainontaa.


Perkele sentään !





Missä on minun Lottovoittoni !!?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti