tiistai 15. joulukuuta 2015

Ärsyttävimmät (viimeaikaiset) biisit osa.1

Se mikä soi aina jossain taustalla, tällähetkellä, se jokin "me oollaaaan samanlaisia, erilaisia, eriomai...*jotain* laisia..."
En tiedä MIKÄ vittu se on, mutta jösses, että se ON TYHMÄ !!! Ja jää päähän pahemmin purkka tukkaan !

Ja toinen idioottimainen, siis melko perus-suomalainen kipale, jankutus ja tyhjänpäiväinen sisällötön hölötys (nais-artistilta ! hah! kuinkas muuten) on se mahdollisesti(!) Anna Eriksonin tai jonkun, hoilaama "minä olen tehnyt sen, minä olen syyllinen" VITUN hoilotus !!

Ai vittu, että se(kin) jämähti päähän ja LUJAA !! Mutta se oli mennyt jo pois ennenkuin nyt verestin tuota muistoa tätä kirjoittaessani.

Aivan järkyttävää paskaa !!

Miksi suomalaiset ylipäätään TEKEE musiikkia, kun heidän PITÄISI(!!) luoda lantaa ja kylvää ja niittää heinää, ja tehdä ehkä paperia tai jotain, ja sotia Ryssäin ja Hurrein puolesta.

Tuollaista vitun ....outoa, vollotusta siitä sitten seuraa. Kun ei ole mitään niin erityistä mistä laulaa. Sitten sitä laulellaan ihan ..mistä vain !
Arkipäivän tylsistä asioista.

Kohta joku luultavasti laulaa siitä kuinka "minä kävin kaupassaaa.... minä olen käynyt siieell...." tai "..miinä maksoiin laskujaa, minä olen köyhä vaaan..."

Ai miin... FAK !!


"...hhhaooooooooooo ...."



Tää Maa on niin diippi !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti