maanantai 2. marraskuuta 2015

Jooseppi rajalla

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015110120595649_uu.shtml

No ni, tästä tää lähtee sitten.

Nyt alkaa jo tulvia neekeriä ja MaMua ja murjaania ja turjaania ja ryssääkin kai, ITÄ-rajan yli.
mutta ....onko sekään mikään yllätys lopunkaiken !?

Ei oikeastaan.

Nyt alkaa taas jo ahistaan oikein kunnolla.

Aatella miten pitkälle kaikista ja kaikesta muusta, eteenpäin ja ylöspäin oli valkoinen länsi päässyt ja miten se nyt romahtaa ja lässähtää ja räjähtää tuossa ihan kaikkien silmien edessä, ja mitä he tekevät ?! toivottavat saatanan mulkut idiootit sen tervetulleeksi ja hoilaavat oikein hoosiannaa sille ja levittelevät korkeintaan käsiään ja raapivat päätään jollei se ole jo syvällä takapuolessa / perseessä.

Ählämit ja neekerit on kuin mikä tahansa tauti; ne PILAA aina kaiken.
Mutta kai se sitten ON niin, että suomalaisten ON vain kerta-vitun-kaikkiaan opittava tämä kantapään kautta, sillä kovalla tavalla, koska se ei näytä menevän jakeluun mitenkään sivistyneemmin ja ihan välttämisen periaatteella.
Ongelmia ihan LIETSOTAAN, ei niitä "synny" sinänsä, per se.

En tiedä miten vanhemmat sukupolvet asian lopunkaiken näkevät tai mitä ne TUNTEVAT, mutta MINÄ ?... MINÄ olen revetä liitoksistani raivosta ja katkeruudesta ja kostonhimosta ja turhautumisesta ja olen niin vitun pettynyt koko vitun elämään, etten oikein enää jaksaisi koko vitun paskaa.

Pitäkää vitun idiootit tunkkinne.
Mitä tuollaista sakkia edes YRITTÄÄ auttaa ?!?! ........mitä minä oikein ODOTIN, että tässä elämässä todella kävisi !!? ... : / ......    ....en tiedä.

Näköjään täällä mennään AINA sen tyhmimmän ja hitaimman ja idioottimaisimman ja/tai pahimman mukaan ja säännöillä ja vauhtia ja suuntaan.
Ei IKINÄ mitenkään muuten.




Minä haluan pois täältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti