sunnuntai 12. heinäkuuta 2015

800 !! puhujaa

"Älä puutu siihen..." ...."hei!"..."et nyt puutu siihen"...

*muminaa itsekseen* .."..e...mmmmm...mä ...mä puu.."

"Hei ?.."

"Mä puutun ! vittu mä puutun siihen !!!"

.......
...
..
.



Tuossa mainostettiin taas, ja kaikkiallahan sitä nyt näköjään taas toitotetaan, tuota "Suomiareena 2015":sta.

800 puhujaa ?... mitä vittua !??! Kahdeksan SATAA !!! saatanan paskanjauhajaa ja tyhjänpuhujaa. Taas kokoontuu tympeän mitäänsanomattomat 800 puhuvaa jankuttajaa, joilla kenelläkään ei ole mitään sanottavaa, eikä liiemmin syytä puhua. 800 mänttiä jotka rakastavat olla huomion keskipisteenä ja omaa ääntään.
800 pälpättäjää joilla ei kenelläkään ole mitään havaittavaa ja koettavaa karismaa. 800 jahkailijaa jotka .....eivät ole Hitler !!

Yhdelläkään noista EI TAKUULLA OLE Fyyrerin puheen ja esiintymisen ja Kansajoukkojen mukaantempaamisen lahjaa. Ei yhtään. Ei alkuunkaan ja sinne päinkään.

Minulla sen sijaan saattaisi olla !! Jos MINÄ lopunkaiken tässä laiffissa joskus kokeilisin "Puhua Julkisesti" .....ja ihmisapinat jopa KUUNTELISIVAT ja kaikki menisi O.K ja "niinkuin Strömsöössä" - olen melko varma, että minä puhuisin kuin Hitler !!
Yhtä päättäväisen aggressiivisesti ja huumaavan karismaattisesti ja kiihoittavasti ja älyäkutkuttavalla tavalla ja hauskemmin kuin suurin osa edes Ständapkoomikoista tuolla Suuressa Älykääpiölässä.

Ja ENSIN minulle toki, totta kai (!), suututtaisiin suuresti, mutta sitten minua jo seurattaisiin melko pian sen jälkeen. Ja kehuttaisiin maasta taivaaseen ja ylistettäisiin ties miksikä.
Mutta minä puhun liian ...junou.. Totta ! Ja jos on ns "poliitikko" - täytyy "osata" tai ehkä enemmänkin KEHDATA, taiteilla heikoilla ja alati muuttuvilla jäillä. Ja käännellä takkia siinä missä aatteitaankin ja aiempien julkilausumien TODELLISTA sisältöä ja merkitystä ! hei !! Khamoon mään, ette kai te nyt oikeesti uskonu mitä mä ninkun AAAIEMMIN sanoin !!? heeei !!! H A L O O.

No joka tapauksessa; mikä ihmeen ilmiö tämä "Suomi Areena"kin taas on ? Tai olevinaan. On olevinaan. Siellä siis puhutaan julkisesti sekalaista ympäripyöreätä paskaa ja saadaan "asiaankuuluvat" ja Viralliset, taputukset ja miellyttävät virneet ?
Notta...wau.

Mutta mieluummin MINÄ menisin vaikka kirppusirkukseen tai kissojen niiihin esiityksiin missä ne osaa kävellä nuoran päästä päähän ! SE se on jo jotain !!
Menisin kyllä itse asiassa muuten, nyt kun tuli mieleeni, nin ....luultavasti, kuuntelemaan myös jos Hitler nyt SATTUIS puhumaan jossain. Nin sitä vois mennä ihan mielenkiinnosta kyllä tsiigaan. Siinä on ainakin joku jolla ON JOTAIN sanottavaa ja taitoa SANOA se. Eikä mumista puisevasti ja tympeän tylsästi ja puuduttaa kuulijansa sellaiseen väsyttävään transsiin joka tuntuu kuin jonkinlaiselta masokistiselta velvollisuudelta, jolle ihmisapinat itse itsensä jostain syystä alistavat, kun menevät Julkisiin Tilaisuuksiin kuuntelemaan kun jokin toinen apina lonksuttaa leukojaan.

Kollektivistiset ja "laumasieluiset" apinat keksii lähes MITÄ VAIN, minkä vain syyn, kokoontuakseen yhdessä pällistelemään taivasta ja ällistelemään maailman menoa. Mm julkinen paskanpuhuminen ja jankuttelu ja suunnaton (vailla suuntaa) jahkailu.

Se jää taas nähtäväksi, MITEN VAHVASTI, suomalainen raaka ja käsistäriistäytynyt "Rasismi™" on esillä ja tuomitaan. Kuinka lujaa, lyödään, mm "Persuja" tai jotain muita Basisteiksi katsottuja, mutta lopulta melko yhdentekeviä, höyniä. (Joiden massiivinen puhemies / päämies, on tätä kirjoitettaessa muuten "kadonnut maan alle" ! ...mielenkiintoista...)

Mammat ja Martat siellä taas taputtelee läskejä käsiään ja antavat "beetakiertäjilleen" ohjeet siitä miten tulee tänä vuonna toimia.


800 !!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti