keskiviikko 25. helmikuuta 2015

Ilmoitus lisääntyvästä Kontrollista

Kirjautuessani tässä äskettäin Blogiini, sain silmilleni tällaisen ilmaisun ja sanan ym -vapauksieni loukkauksen ja Kyttien lisääntyvän Maailmanvallan ilmoituksen.



Eli tuon mukaan, tämäkin Blogi tulee Maaliskuun 23:n päivän jälkeen siirtymään "yksityiseksi" tai sitten tämän paskan voi poistaa ja kerätä kamppeensa ja häipyä vittuun täältä tai ...mitä lie, olen liian väsynyt ja ärsyyntynyt muistaakseni mitä kaikkea tuossa linkissä luki.

Eli; jos joku lukija haluaa edelleen lukea tätä "matskua" tuon jälkeen, on sinun jotenkin ...päästävä minun "yksityisyys listalleni" tai jotain, tai sitten minun on tehtävä jotain mitä olen jokatapauksessa jo kauan halunnut tehdä eli perustettava ihan ihka uusi blogi, johonkin muualle kuin Guuklen Kaikennäkevän ja Kaikkea Valvovan ja kohta Kaikenomistavan -illuminaattisilmän alle.

En vain vielä tiedä mihin.



Haista Guukle vittu !!           F U C K    Y O U   Google !!



Ya´ll became Communists !!  The Reds won !!   Congratz Ruskie motherfuckers !!

Anyway, here is an implicitly SEXUAL image for ya´ll Google censors !! Enjoy !



Google vs The People.   Siinähän se saatana on !! Guukle vastaan Ihmiset !!

Olen pettynyt. Todella pettynyt. Taas.
Kuten joku joskus sanoi ; "elämä on vain sarja pettymyksiä".

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti