maanantai 30. syyskuuta 2013

Uutispari.


Tiedän, tiedä, mutta älkää hätäilkö !! sillä olen täysin kunnossa !!. Voin vakuuttaa, että huhut lento-onnettomuudestani ovat raa´asti liioiteltuja !!.
Täällä sitä ollaan edelleen, ja kaukana lentokoneista !.




                                                                                                         * * * * * *




Hyvä Pave !!. Ourait !.
Väyryskä on siis taas voittanut, Pave on kuin Charlie Sheen ; se vain "voittaa, voittaa, ja voittaa" !.

"Niin, ....no. No niin, no ...siis minähän en nyt lainkaan tätä ymmärrä, että miksi juuri, siis, minut on pitänyt valita, taas, Suurimmaksi Kurpitsaksi, mutta kai se on sitten Kansan Ääni ja Kansa on puhunut joten eihän tässä sitten voi muutakaan kun tanhuta tahdissa vaan.". Sanoo Väyrynen, ja on kuin klapilla päähän lyöty.

"Ehkä se on sitten se, että ....noo, olenhan minä toki hieman keltainen, että eihän siinä ole mitään kiistettävää eikä kaunista, mutta hei!! herrantähden ihmiset!!, jättäkää nyt minutkin jo vähän rauhaan!!. Pyydän edes jonkunlaista työrauhaa, nyt kun minut on valittu myöskin Zimbabwen Jumalaksi. En voi olla yhtäaikaa teille "Suur Kurpitsa" ja Zimbabwessa Jumala!. Koettakaa nyt herranjumala jo Suomalaiset saatanan läskipäät, läskipaskat tajuta, että olen olemassa paljon teitä ylemmässä sfäärissä, enkä kerkeä sieltä joka hevon-helvetin-vitun kissanristiäisiin ja kurpitsojen kastajaisiin!!, joten ANTAKAA-MINUN-NYT-SAATANA-JO-OLLA !!!!." Hän karjuu, alati kohoavalla ja kiihtyvällä äänellä.

Hetken rauhoituttuaan ja koottuaan itsensä, hän pystyy vielä, selkeästi kuitenkin jo / vielä punoittaen ja hioten, sanomaan ; "...*muminaa*..no jo...kurpitsa ja kurpitsa niin niin, ...elikkä kyllä se on nyt sitten niin, että minun! on nyt lähdettävä!. Minun!!(painottunut sana <== ) on nyt joudettava sinne Afrikkaan niitä ruskeita-neekereitä ohjastamaan ja palvelemaan, sillä ...herranjumala!! eihän ne siellä pärjäile jollen minää! mene sinne ja sano, esimerkiksi nyt sitten, että ´tuohon rakennetaan maja´ ja ´tuossa multa-läjässä nukun minä´ ja niinpoispäin, joten minun on nyt joudettava!!...". Sanottuaan tämän, lähti Väyrynen "kuin tykin suusta" kohti Helsinki-Vantaata ja uutta pestiään Afrikassa, Utumbh-utu-butu -heimon Jumalana, korvaten näin heimon edellisen -Krokotiilijumalan- jonka eräs Amerikkalainen turisti vahingossa ampui kuoliaaksi, traagisessa sala-metsästys onnettomuudessa,  -ja tuoden näin heimon elämään taas tasapainoista päiväjärjestystä.

Mutta kaikenkaikkiaan ; onnea Paavo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti